Ket (Kelių eismo taisyklės) Lietuvoje.

Taigi, taip kiekviena vairavimo mokykla žiūri į vairuotojų paruošimą (Pro pirštus). Pirmoji pagalba turėtų būti pirmoje vietoje, praktinis vairavimas antroje, teorija paskutinėje vietoje. Bet kažkodėl viskas yra atvirkščiai..Pirmiausia grūdama teorija, tada šiaip ne taip išmoko valdyti automobilį, na o apie pirmosios pagalbos pamokas, galima iš vis pamiršti, vairavimo mokyklos to mokyti nereikia, jiems svarbiau, kad jų mokiniai Regitroje teoriją išlaikytų iš pirmo karto ir praktinį vairavimą, bent iš antro.

Po Pirmosios pagalbos instruktažo praėjus savaitei, mums įteikė pažymėjimus, kuriame buvo parašyta jog išklausėme5h, pabrėžiu, 5hpirmosios pagalbos instuktažą,su gydytojo parašu.

Pirmosios pagalbos pamokos turėtų būti viena iš svarbiausių pamokų vairavimo mokykloje. Bet deja, taip nėra. Varavimo mokyklos instruktorius mūsų grupei pranešė, jog sekančią dieną būsite mokomi pirmosios pagalbos, todėl privalote būtinai ateiti. Sekančią dieną į klasę įėjo mūsų instruktorius ir pranešė, jog gydytojas, kuris turėjo pravesti mums pirmosios pagalbos instruktažą, šiuo metu atostogauja Palangoje, tad mums turėtų užtekti pažiūrėti video medžiagą. Instruktorius atnešė į kabinetą didžiulį televizorių, įjungė seną vaizdajuostę, ant kurios buvo parašyta 1992metai. Taigi, šis “instruktažas” , truko 1h. Stebėjome seną vaizdajuostę, kurioje buvo rodoma, kaip reikia gesinti užsidegus žigulio (LADA) variklį, bei apdegus ranką, ją apibintuoti.

Pirmoji pagalba

Ruošiant  naują vairuotoją, pagrindas yra kelių eismo taisyklės, bet ne vairavimo igūdžiai, Taip yra su visomis vairavimo mokyklomis. Dažniausiai, būsimieji vairuotojai atėję į regitrą teorijos egzaminą išlaiko iš pirmo karto, bet praktinį vairavimą iš pirmo karto išlaiko tik tas, kuris turėjo daugiau praktinio vairavimo pamokų, arba jau seniau  mokėjo vairuoti automobilį.

Kitaip tariant, atėję į vairavimo mokyklą, pagrinde būsite mokomi kelių eismo taisyklių, bet ne praktinio vairavimo. Praktinio vairavimo valandų skaičiaus, kurį skiria mokykla, dažnam mokiniui yra per mažai, todėl jie yra priversti imti papildomų pamokų, kurių dažnam taip pat neužtenka ir jie priversti mokytis vairuoti savarankiškai, su artimųjų pagalba.

Vairavimo mokyklos yra labiau suinteresuotos ties kelių eismo taisyklių mokymu, negu praktiniu vairavimu. Atėjęs naujas mokinys į vairavimo kokyklą, su automobiliu susipažinti turi galimybę, tik po mėnesio. Visą tą laiką, mokinys yra ruošiamas Regitros teorijos egzaminui. Vairavimo mokyklose, mokiniai susipažinti su automobiliu neturi daug laiko, jie dažniausiai jau pačią pirmą praktinio vairavimo dieną yra sodinami už vairo ir mokomi vairuoti.

Kelių eismo taisyklių, kurias privalo išmokti kiekvienas būsimas vairuotojas yra tikrai per daug. Tokią nuomonę, taip pat gali patvirtinti ne vienas vairavimo mokyklos instruktorius, kuriam beje privalu visada žinoti apie kiekvieną naują kelio ženklą, bei bent minimalų kelių eimo taisyklių pakeitimą.

Važiuojant automobiliu, ypatingai dideliu greičiu, yra sudėtinga pastebėti kelio zenklą, tuo labiau sunku pastebėti, jeigu jų yra daugiau nei vienas. Kelio ženklų yra ne viena dešimtis ir juos įsiminti nėra taip jau lengva.Po kelerių metų kai kurie ženklai iš vis pasimiršta ir juos sutikus kelyje, vairuotojai sutrinka, pasimeta ir taip gali sukelti pavojingas situacijas keliuose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *